چرا سایت من درآمد ندارد؟ راه حل های رفع مشکل درآمد سایت

فهرست محتوا

امروزه بیش از 5 میلیارد کاربر اینترنت در سراسر جهان وجود دارد، به این معنی که وقتی کسب و کار خود را به صورت آنلاین بازاریابی می کنید، به مخاطبان زیادی دسترسی دارید.

خوب الان قطعاً میپرسید ،اگر اینطور است، چرا وب سایت من کسب درآمد نمی کند؟چرا هیچ فروشی در سایتم ندارم؟

سؤال خوب و به جایی است .چند پاسخ برای این سوال وجود دارد که چرا وب سایت شما درآمد کسب نمی کند. اول، رقابت با سایر وب سایت ها است زیرا در حوزه کاری شما تعداد زیادی رقیب وچود دارد. به طور دقیق حدود 1.13 میلیارد سایت در بستر گوگل وجود دارند.

اما رقابت تنها دلیل فروش پایین سایت نیست.

عوامل مختلفی وجود دارد که می تواند بر درآمد سایت شما تأثیر بگذارد، مانند بهینه سازی موتورهای جستجو (SEO)، سرعت پایین سایت و موارد دیگر! به همین دلیل است که سوال “چرا وب سایت من درآمد کسب نمی کند؟” یک چالش رایج است که ما از کسب و کارهایی که با آنها کار کرده ایم شنیده ایم و چالشی است که می دانیم چگونه بر آن غلبه کنیم.

در این مقاله پاسخ(های) این سوال مبهم را بررسی می کنیم و می گوییم چگونه می توانید ترافیک سایت بیشتری جذب کنید و با وب سایت خود درآمد کسب کنید.

مت پایان ایم مقاله را مطالعه کنید تا یاد بگیرید چگونه دوباره از وب سایت خود کسب درآمد کنید، یا با تیم ما به صورت آنلاین تماس بگیرید تا ببینید کدنویس چگونه می تواند به شما کمک کند! از ابزارهای بهینه‌سازی وب‌سایت گرفته تا خدمات طراحی وب سفارشی ، وقتی نوبت به کسب درآمد از سایت شما می‌رسد، از شما حمایت می‌کنیم.

ما به شما کمک می کنیم تا یک وب سایت ایجاد کنید که برجسته باشد و بتواند رتبه های خوبی در گوگل کسب کند.

درباره خدمات طراحی سایت اختصاصی ما بیشتر بدانید

چرا وبسایت شما هنور درآمدی ندارد؟

پاسخ به این سوال که “چرا وب سایت من درآمد کسب نمی کند؟” چند پاسخ دارد:

  1. وب سایت شما واکنش گرا نیست.
  2. وب سایت شما استراتژی CTA ندارد.
  3. وب سایت شما به اندازه کافی سریع نیست.
  4. وب سایت شما USP های کسب و کار شما را برجسته نمی کند.
  5.  وب سایت شما برای سئو بهینه سازی نشده است

در ادامه هر کدام از موارد بالا را به طور جداگانه بررسی میکنیم تا ببینیم هر کدام در این مورد چه تأثیری دارند و چگونه میتوانیم این موارد را رفع کنیم.

1. وب سایت شما واکنش گرا(responsive ) نیست.

آیا می دانستید بیش از 50 درصد از ترافیک اینترنت جهان از دستگاه های تلفن همراه است؟

درسته است! این آمار روند رو به رشدی را نشان می‌دهد ، مردم برای دسترسی به اینترنت به جای لپ‌تاپ یا رایانه‌های رومیزی، بیشتر به گوشی‌های هوشمند و تبلت‌های خود متکی هستند. به همین دلیل است که طراحی ریسپانسیو ، که با دستگاه کاربر سازگار است، برای کمک به سایت شما برای جذب ترافیک ارزشمند ضروری است.

طراحی بدون واکنش به چند دلیل هزینه سایت شما را به همراه دارد، از جمله:

فهرست اول موبایل: گوگل برای فرآیند خزیدن و نمایه سازی خود از رویکرد اول موبایل پیروی می کند ، به این معنی که وب سایت شما را خزیده و آن را برای نتایج جستجو از منظر موبایل نمایه می کند. اگر وب‌سایتی واکنش‌گرا ندارید، گوگل می‌داند، زیرا سایت‌های غیر واکنش‌گرا (معمولاً) در نتایج جستجو رتبه پایین‌تری دارند. رتبه پایین تر به معنی ترافیک کمتر سایت است.

تجربه کاربری: در طراحی وب، تجربه کاربری (UX) بسیار مهم است. شما باید بهترین تجربه ممکن را برای بازدیدکنندگان وب سایت خود فراهم کنید. بیش از 80 درصد از مردم وب سایت یک کسب و کار را با دستگاه تلفن همراه مرور می کنند، بنابراین اگر می خواهید کسب درآمد کنید، شرکت شما به یک وب سایت واکنش گرا نیاز دارد .

در غیر این صورت، مشتریان با ارزش (و درآمد!) را به رقبای خود هدیه می دهید.

خدمات طراحی سایت ریسپانسیو  راه حل نهایی برای یک وب سایت غیر رسپانسیو است.

در کدنویس، ما یک رویکرد کاملاً سفارشی برای طراحی مجدد سایت‌ها برای پاسخ‌گویی در پیش گرفته‌ایم، به این معنی که شما طراحی مجدد سایتی را دریافت می‌کنید که کاملاً متناسب با تجارت شما است. هنگامی که در خدمات طراحی سایت ریسپانسیو کدنویس سرمایه گذاری می کنید، موارد زیر را دریافت خواهید کرد

  • A/B و تست کاربر
  • صفحات فرود قابل تنظیم
  • محتوای وب شخصی شده
  • بینش طراحی مبتنی بر داده از طریق MarketingCloudFX

2. وب سایت شما استراتژی CTA ندارد.

Call to Action (CTA) چیزی است که کاربران اینترنت را به انجام برخی اقدامات در وب سایت ها سوق می دهد. بدون آن‌ها، مردم نمی‌دانستند که وقتی وارد یک سایت می‌شوند، چه کاری انجام دهند.

جملاتی مانند «استفاده آزمایشی رایگان خود را همین امروز شروع کنید!»، «محصول ما را همین حالا تجربه کنید!» یا هر چیز دیگری، هر وب سایتی به یک استراتژی CTA منسجم نیاز دارد که بازدیدکنندگان سایت را ترغیب می کند تا راه خود را از طریق قیف فروش شما باز کنند.

«در حالی که بازاریابی دیجیتال در مورد رتبه بندی بالاتر و جذب افراد به وب سایت شما است، جادوی واقعی زمانی اتفاق می افتد که کاربر به وب سایت شما برسد. شما باید بتوانید با هر یک از استراتژی های بازاریابی دیجیتال ، استراتژی های CTA قوی را مشاوره و اجرا می کند.این مسئله بسیار مهم است و باید روی آن تمرکز کنیم، بنابراین وقتی کسی وارد وب‌سایت شما میشود، دقیقاً باید بداند که می‌خواهد در مرحله بعدی چه اقدامی انجام دهد.»

وقتی کاربر از راههای مختلف وارد سایت شما میشود وجود یک کال تو اکشن (یا دعوت به اقدام) درست و مناسب باعث میشود که احتمال اقدام به خرید از طرف کاربر افزایش پیدا کند بنابراین مهم است که رفتارهای کاربران را زیر نظر بگیرید تا کال تو اکشن مناسب را برای سایت خودتان پیدا کنید.

با کمک بینش‌هایی که از داده‌های بازدیدکنندگان وب‌سایت تان استخراج می‌کنید، عادات، ارزش‌ها و انگیزه‌ها و بررسی ترافیک سایت ،به شما کمک میکند تا درک بهتری نسب به مخاطبان پیدا کنید و بفهمید که چگونه آنها در اینترنت مرور می‌کنند و یک استراتژی CTA را متناسب با مخاطبان هدف خودتان ایجاد کنید.بهتر است اگر خودتان در این کار مهارت ندارید حتماً این کار را به متخصصان بسپارید.

3. وب سایت شما به اندازه کافی سریع نیست

مهم نیست حوزه کاری وبسایت شما چیست و یا مخاطب هدف شما چه افرادی هستند، شرکت شما نمی تواند یک وب سایت کند داشته باشد ، شما به یک سایت سریع نیاز دارید تا توجه مردم و پول آنها را جلب کنید! آیا میدانید که طبق آمار 83 درصد از کاربران انتظار دارند که سایت ها در سه ثانیه یا کمتر بارگذاری شوند و 40 درصد از کاربران در صورتی که بارگذاری بیشتر از این زمان طول بکشد، سایت را ترک خواهند کرد.

به همین دلیل است که سرعت پایین وب سایت تأثیر زیادی بر توانایی سایت شما در کسب درآمد دارد.

وقتی افراد سایت شما را ترک می کنند، نرخ خروج از سایت برای شما یا درصد جلسات تک صفحه ای توسط کاربران افزایش می یابد. نرخ خروج بالا می تواند باعث از دست دادن ترافیک (و پول) سایت شما با کسب رتبه پایین در نتایج جستجو شود. همانطور که قبلاً بحث کردیم، رتبه های پایین تر به معنی کاهش دید است که می تواند به فروش آنلاین، سرنخ ها و موارد دیگر شما آسیب برساند.

چگونه کدنویس مشکل سرعت پایین سایت شما را حل میکند؟

بسته به وب سایت شما، یک راه حل سریع را برای بهبود سرعت سایت شما ارائه میکنیم .

با کمک خدمات بهینه سازی سرعت سایت ، ما می توانیم کل فرآیند را انجام دهیم. این شامل بهبود سرعت صفحه سایت شما با بهینه سازی عناصری مانند

  • کاهش تعداد تغییر مسیرها در وب سایت شما
  • بهینه سازی کد HTML سایت شما
  • CSS و جاوا اسکریپت خود را کاهش دهید
  • بهینه سازی عناصر چند رسانه ای در سایت شما
  • بررسی گزینه های میزبانی وب سایت شما

4. وب سایت شما USP های کسب و کار شما را برجسته نمی کند

دلیل دیگری که سایت شما کسب درآمد نمی کند می تواند این باشد که به درستی نقاط فروش منحصر به فرد کسب و کار خود (USP) را برجسته نمی کنید.

چه چیزی کسب و کار شما را از رقبایتان متمایز می کند؟ آیا مدت بیشتری در تجارت بوده اید؟ آیا جوایز یا افتخاری دارید که نشان دهنده موفقیت شما باشد؟

در مورد نظرات تأیید شده از مشتریان قبلی چطور؟ USPهایی مانند اینها می توانند به عنوان عوامل تصمیم گیری برای افرادی که در مورد اینکه آیا با شما تجارت کنند یا خیر، بحث می کنند.

برای متمایز شدن و دور کردن سرنخ ها از رقبای خود، باید آنچه را که کسب و کار شما را منحصر به فرد و برتر از سایرین در صنعت خود می کند به نمایش بگذارید. مشابه CTA ها، اگر وب سایت شما به درستی USP های شما را نشان نمی دهد، بازدیدکنندگان سایت شما نیازی به ادامه مرور سایت شما، پرس و جو در مورد خدمات و غیره و ترک آن احساس نخواهند کرد.

یکی از اصلی‌ترین دلایلی که وب‌سایت یک کسب‌وکار درآمدزایی نمی‌کند این است که آن‌ها درباره پیشنهادهای فروش منحصر به‌ فرد خود چیزی نمیگویند و مواردی که آن‌ها را بهترین گزینه برای مشتریان بالقوه و بازدیدکنندگان از سایتشان می‌کند را بیان نمیکنند. کدنویس در ابتدای هر پروژه مشتری جدید بر این موضوع تأکید می کند، به این ترتیب ما می توانیم واقعاً روی نحوه تنظیم مشتریان خود برای موفقیت تمرکز کنیم . بسته به اینکه چه استراتژی هایی را توصیه می کنیم، این را در محتوای اولیه، نسخه تبلیغاتی و غیره کار می کنیم.

ما با شما همکاری می کنیم و همه چیز را در مورد برند شما بررسی می کنیم، محصولات و خدماتی که ارائه میکنید و دلایل اینکه چرا محصول و خدمت شما به مشتریان شما سود می رساند تا اینکه چرا چیزی که ارائه می دهید بهتر از کاری است که رقبای شما انجام می دهند. این کار اصول استراتژی ما برای توسعه USP های محرک تبدیل است.

هنگامی که مشخص کردیم که چه چیزی کسب و کار شما را متمایز می کند، محتوای وب سایت، صفحات فرود، گرافیک و سایر عناصر مرتبط سایت را توسعه می دهیم تا به شما کمک کنیم وب سایتی بسازید که کسب و کار شما را ارتقا دهد و درآمد ایجاد کند.

5. وب سایت شما برای سئو بهینه سازی نشده است

68 درصد از تجربیات آنلاین با موتورهای جستجو شروع می‌شوند و بهینه‌سازی موتورهای جستجو (SEO) را به یک استراتژی حیاتی تبدیل می‌کنند که به وب‌سایت شما کمک می‌کند تا به یک ماشین پیشرو و درآمدزا تبدیل شود. اگر شرکت شما برای سئو بهینه سازی نمی کند ، یکی از دلایل احتمالی عدم کسب درآمد وب سایت شماست.

در چشم انداز دیجیتال امروزی، کاربران برای یافتن خرید بعدی خود به موتورهای جستجو مانند گوگل و بینگ متکی هستند. اگر شرکت شما وب سایت شما را برای موتورهای جستجو (و کاربران) بهینه سازی نکند، حجم قابل توجهی از ترافیک وب را از دست داده اید و مخاطبان شما حتی فرصتی برای کشف کسب و کار و محصولات یا خدمات شما را ندارند.

در عوض، آنها رقبای شما را پیدا می کنند زیرا آن مشاغل وب سایت خود را برای سئو بهینه می کنند.

همه اینها باعث می شود که پتانسیل کسب درآمد از سایت خود را از دست بدهید.

با انجام درست روشهای سئو و بهینه سازی سایت بر اساس استراتژی های سئو و سازگار با موتور جستجو گوگل میتوانید ترافیک بیشتری را دریافت کنید.

بهینه سازی وب سایت شما برای سئو یک شبه اتفاق نمی افتد … یا حتی در یک هفته، برای این موضوع. سئو یک فرآیند مداوم است که نیاز به نظارت و به روز رسانی مداوم دارد، به این معنی که کسب و کار شما باید به طور کامل به سئو متعهد باشد تا بخشی از استراتژی بازاریابی کلی شما باشد.

خدمات سئو شرکت کدنویس، راه حل مناسبی برای کسانی است که نمی خواهند زمان خود را برای بهینه سازی سایت خود برای موتورهای جستجو و اجرای تمام وقت کسب و کار خود تقسیم کنند..

با کمک استراتژیست‌های سئو و فناوری بازاریابی سرتاسری ، می‌توانیم به شما کمک کنیم تا تصمیمات سئو مبتنی بر داده‌ها را اتخاذ کنید که تأثیر مثبتی بر نمایش آنلاین وب‌سایت شما دارد.

هنگامی که برای دریافت خدمات سئو با شرکت ما تماس میگیرید، می توانید از ما انتظار داشته باشید که به شما در انجام وظایف سئو زیر کمک کنیم:

  • ممیزی حرفه ای سئو
  • تحقیق عمیق کلمه کلیدی
  • بهینه سازی محتوا و کلمات کلیدی
  • تولید محتوای سئو
  • سئو داخلی و خارجی، بهینه سازی فنی و محلی

با کدنویس شروع به کسب درآمد از سایت خود کنید

وب سایت شما یکی از با ارزش ترین دارایی های شرکت شما است. اگر از خود پرسیده اید: «چرا وب سایت من درآمد کسب نمی کند؟»، ممکن است به خدمات بازاریابی دیجیتال نیاز داشته باشید.

با سرمایه گذاری در خدمات بازاریابی دیجیتال حرفه ای از تیم ما، وب سایت خود را به یک پلتفرم درآمدزا تبدیل کنید ! به عنوان یک آژانس بازاریابی دیجیتال با خدمات کامل ، ما تمام خدمات لازم را برای به حداکثر رساندن توانایی سایت شما برای ایجاد درآمد و تقویت رشد مقیاس پذیر برای شرکت شما ارائه می دهیم. خواه به دنبال خدمات سئو هستید یا برای توسعه محتوایی که مطالب شما را برجسته می کند به کمک نیاز دارید، ما به شما کمک میکنیم. با ما در ارتباط باشید.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

درخواست مشاوره رایگان

فرم تماس زیر را تکمیل نمایید. در اولین فرصت با شما تماس خواهیم گرفت.

اطلاعات تماس
اطلاعات تکمیلی

همچنین جهت ارتباط سریعتر میتوانید از  طریق تلگرام و واتساپ نیز با ما در ارتباط باشید.