طراحی سایت در گرگان | کاملا حرفه ای و اختصاصی

طراحی سایت در گرگان

فهرست محتوا

در طراحی سایت دو فاکتور کیفیت و قیمت از اهمیت ویژه ای برخوردارند.مجموعه کدنویس همیشه سعی دارد طراحی سایت را با بهترین کیفیت و مناسبترین قیمت برای صاحبان مشاغل و کسب و کارها انجام دهد.ما با بهره گیری از پیشرفته ترین روشهای برنامه نویسی و طراحی سایت ،افتخار داریم که از بهترین ها در طراحی سایت در گرگان باشیم.

مجموعه کدنویس با داشتن تیم متخصص و حرفه ای برنامه نویسی و طراحی سایت در جهت جلب رضایت مشتریان تلاش بی وقفه دارد.از جمله خدمات مجموعه کدنویس شامل طراحی انواع سایت های اختصاصی و ریسپانسیو،سئو و بهینه سازی سایت،طراحی اپلیکیشن و نرم افزار میباشد.

سفارش طراحی سایت در گرگان

 

شهر گرگان بزرگترین و پرجمعیت ترین شهر استان گلستان و همچنین مرکز استان گلستان است .کسب و کارها و مجموعه های بسیاری در شهر گرگان وجود دارند که میتوانند به تمام ایران خدمات داشته باشند و یا مجموعه های گردشگری که میتوانند از همه ایران گردشگر جذب کنند اما هنوز یک وبسایت برای کسب و کارشان ندارند.داشتن وبسایت امروزه، صرفاً جزو مزایای کسب و کار نیست بلکه جزو ضروریات یک کسب و کار است.

گسترش استفاده از تلفن همراه و اینترنت باعث شده که افراد برای خرید محصول یا دریافت خدمات و یا کسب اطلاعات در هر زمینه ای اول به سراغ سرچ در گوگل بروند و اگر کسب و کار شما در گوگل نباشد فرصت رقابت با رقبا را از دست میدهید.

پس اگر در شهر گرگان هستید و هنوز برای راه اندازی یک وبسایت اقدام نکرده اید و یا قصد به روز رسانی و توسعه وبسایت خود را ارید همین حالا با کارشناسان ما در مجموعه طراحی سایت کدنویس تماس بگیرید تا سایت شما را با بهترین کیفیت و بهترین گرافیک و متناسب با استاندارهای سئو گوگل طراحی و راه اندازی کنیم.

سفارش طراحی سایت در گرگان

خدمات طراحی سایت در گرگان توسط مجموعه کد نویس

در دنیای امروز که اینترنت بخش مهمی از زندگی افراد است و هوش مصنوعی هر روز پیشرفته تر میشود و کسب و کارها از قالب سنتی خارج میشوند، یکی از عوامل موفقیت برای صاحبان کسب و کار داشتن یک وبسایت اختصاصی و بهینه شده است که در رتبه های برتر سرچ گوگل قرار گیرد.

اینکه شما صرفاً یک وبسایت طراحی کنید و آن را به حال خود رها کنید در اصل هیچ دستاوردی برای شما نخواهد داشت .لذا در طراحی وبسایت اگر میخواهید کسب و کار شما شناخته شود و موفقیت کسب کنید موارد متعددی را باید مد نظر قرار دهید که مجموعه کد نویس همه این موارد و نکات را در هنگام طراحی سایت در نظر میگیرد و به شما در زمینه دستیابی به نتایج درست مشاوره میدهد.

 

 

 

طراحی سایت در گرگان توسط مجموعه کدنویس با استفاده از CMS آماده مانند وردپرس ویا بصورت طراحی سایت اختصاصی و با در نظر گرفتن اصول سئو و طراحی قالب بهینه انجام میشود.

طراحی انواع سایت اختصاصی و ریسپانسیو

طراحی سایت اختصاصی
طراحی اپلیکیشن و نرم افزار

طراحی اپلیکیشن و نرم افزار 

خدمات سئو

خدمات سئو و بهینه سازی سایت

چه نوع سایت های طراحی میکنیم؟

طراحی سایت شرکتی

طراحی سایت شرکتی

طراحی و ساخت انواع سایت شرکتی بصورت اختصاصی و نیمه اختصاصی

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی سایت فروشگاهی

طراحی و ساخت انواع سایت فروشگاهی بزرگ و کوچک بصورت کاملاً حرفه ای تخصصی

طراحی سایت خدماتی

طراحی سایت خدماتی

طراحی و ساخت انواع سایت ارائه خدمات بصورت اختصاصی و سفارشی و وردپرس

طراحی سایت آموزشی

طراحی سایت آموزشی

طراحی انواع سایت آموزشی بصورت کاملاً حرفه ای و تخصصی با بالاترین کارآیی

طراحی سایت مشاوراملاک

طراحی سایت مشاور املاک

طراحی و ساخت سایت مشاور املاک بصورت کاملاً اختصاصی و کد نویسی شده

طراحی سایت گردشگری

طراحی سایت گردشگری و مسافرتی

طراحی انواع سایت گردشگری ،مسافرتی و برگزاری تور و سایتهای فروش بلیط و اقامتگاهی

سئو وبسایت در گرگان

سئو یا همان بهینه سازی موتورهای جستجو در هر وبسایتی از اهمیت ویژه ای برخوردار است.بخشی از سئو سایت ،سئو تکنیکال است که به طراحی قالب سایت سازگار با سئو گوگل و سازگار با موبایل ،تب لت ،لپ تاپ و غیره است و برخی موارد فنی دیگر است که در هنگام طراحی و برنامه نویسی سایت باید صورت پذیرد.این امر مستلزم داشتن دانش و برنامه ریزی سئو است.

بخش دیگر سئو و بهینه سازی موتورهای جستجو مربوط به سئو محتوا  و سرچ  و بکارگیری کلمات کلیدی مرتبط با موضوع سایت است که تأثیر بسیار زیادی در  موفقیت سایت دارد.

تیم کد نویس هم هنگام طراحی سایت اصول سئو را رعایت کرده و مطابق با آن سایت را طراحی میکند و هم پروژه سئو وبسایت شما را میپذیرد.

خدمات سئو سایت در گرگان

طراحی سایت ارزان و حرفه ای در گرگان

مهم ترین عامل در تعیین هزینه طراحی و ساخت وبسایت روش طراحی و پیاده سازی سایت است.اینکه وبسایت با استفاده از قالبهای آماده طراحی شود و یا بصورت اختصاصی کدنویسی شود و قابلیت ها و امکاناتی که برای سایت در نظر گرفته میشود و برخی مسائل فنی دیگر در تعیین قیمت تأثیر گذار هستند.هر کدام از روشهای طراحی سایت مزایای خود را دارند و شما میتوانید با در نظر گرفتن نوع فعالیت،میزان گستردگی کسب و کار،امکانات مورد نیاز و بودجه ای که دارید نوع سایت را انتخاب کنید.

ما در مجموعه کد نویس با معرفی کامل هر کدام از روشها و مشاوره در خصوص راه اندازی وبسایت به شما کمک میکنیم مناسب ترین روش را انتخاب کنید و با توجه به بودجه شما بهترین سایت با کیفیت عالی را با مناسب ترین قیمت ها و در کمترین زمان برای شما راه اندازی میکنیم.

برای آشنایی بیشتر با انواع روش های طراحی سایت میتوانید مقاله طراحی سایت + قیمت طراحی سایت در سال 1403 را مطالعه کنید.

خدمات و پشتیبانی سایت در گرگان

خدمات و پشتیبانی بعد از پایان کار طراحی سایت یکی از مهم ترین خدماتی است که هر شرکت و یا طراح سایتی باید به مشتریان خود ارائه دهد اما متاسفانه برخی شرکتها و طراحان بعد از اتمام کار طراحی یا پشتیبانی انجام نمیدهند یا بابت آن هزینه مازاد دریافت میکنند.ما در مجموعه کدنویس بعد از طراحی سایت از ۶ ماه تا یک سال خدمات رایگان پشتیبانی به مشتریان ارائه میدهیم .همچنین نحوه کار با پنل مدیریت و بارگذاری محصول و غیره را نیز به صورت رایگان آموزش میدهیم.

0 0 رای ها
امتیازدهی به مقاله
اشتراک در
اطلاع از
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها

درخواست مشاوره رایگان

فرم تماس زیر را تکمیل نمایید. در اولین فرصت با شما تماس خواهیم گرفت.

اطلاعات تماس
اطلاعات تکمیلی

همچنین جهت ارتباط سریعتر میتوانید از  طریق تلگرام و واتساپ نیز با ما در ارتباط باشید.